Este râurire


Mă îmbrac într-o iubire imposibilă

Și-mi pun văpaia reciprocității ei

Ca un guler pe inima nudă.

                Sacrilegiu pentru zei!

 

Te lasă aparent inert în imposibilitatea

Gustului ce-n concret vrei să-l aduci

Și mâna caldă ți-o atinge

                  Când vrei cu slove să-l seduci.

 

Ai vrea să simți, ai vrea să dai, ai vrea și dans

În al valului ocean…de gânduri!

Brațe calde, brațe pline și șoptitele suspine

                          În primăveri de muguri.

 

Te lași purtat în idei de utopică chemare,

Dar nu-i rostul ei să lumineze anotimpic?

Un fir din imposibila iubire ce stelei inima îi desenează,

                        Te va distruge-n gesturi  de praf cubic…

 

Și bucăți din tine vor striga din cerul neatins

…de dor! Va pluti și va pieri în amăgitorul nor

C-a fost să fie, c-a fost real de incredibilă

              Acea incandescentă minune…

               Imposibilă!

 * Dedicație pentru toți cei care m-au încurajat să scriu, să revin, să respir… gânduri!

Flori-si-umbreSursa foto: google imagini

32 thoughts on “Este râurire

  1. Minunat vă cântă sufletul ,să-l stâmpere pe cel insetat, după atâta freamăt de incandescență .Mulțumesc D-na Camelia ,vă pup și îmbrățișez cu tot dragul întotdeauna !!! :*

    • Priviți printre umbrele cuvintelor! Pe undeva, în colțul cel mai jucăuș se află o luminiță ce pălpâie de strălucire delicată: dumneavoastră! Am scris pentru că ați crezut în mine, pentru că sunteți printre cei care m-au determinat să mă întorc spre reverie! Vă sărut pe sufletul minunat!

  2. VIS spune:

    Este vibratie…
    …este determinare… pentru a reveni, pentru a pluti printre ganduri… este visare… este traire…
    Imbratisari din suflet, cu dor de frumos!

    • Am primit gânduri dulci glazurate în cuvinte. Am venit repede, le-am luat, le-am gustat și ca un copil ce se răsfață, am plecat repede la joacă fără măcar să mulțumesc. Scuze pentru că răspund atât de târziu! Sunt în continuă mișcare…
      Acum respir puțin, până la clipa ce stă să se desprindă, așa că pot să-ți spun că mă bucură mult vizita ta! Să fie râurire…să fie curgere…


  3. Floare a primaverii. Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii! >3

  4. Uneori ni se pare ca facem lucruri fara sens si renuntam, alteori ne reluam „proastele obiceiuri”. Cine sa ne mai inteleaga. Suntem in mijlocul razboiului dorintei cu ratiunea. 😀

    • Balansul între conștiință și pulsiuni, cu sigurarea unei proporții care nu permite jocul extremelor, reprezintă însăși ”normalitatea”. Orice deviere spre una dintre limite atrage instabilitate. De aceea dau liber oricăror experiențe, numai echilibru interior să fie în final.

      Mă bucur mult de vizită! Sunt și eu pe aici, dar mă tot uit pe fereastră: e atâta primăvară și eu nu mi-am croit haina de muguraș. Flutură în vânt și petalele florilor. Cred ca nu ar trebui să mai pierd niciun minut. Acum or să vină copiii să mă invite pe afară…

Lasă un răspuns

